вторник, 18 октября 2011 г.

პროექტი


თემა: სასკოლა ფორმა თუ თანამედროვე ჩაცმულობა.
Pპროექტის  მთავარი იდეა: სკოლაში ბავშვები არ დადიან ფორმით. Aარ არის ერთფეროვნება და ბავშვებში იწვევს  უთანასწორობას.
Pპროექტის  მნიშვნელობა /აქტუალობა: სკოლის მოსწავლე უნდა განსხვავდებოდეს რიგითი მოქალაქისაგან,  ოჯახი დაცული იქნება ზედმეტი ხარჯისაგან.
Pპროექტის მიზნები და შედეგები : მოსწავლეები მოწესრიგებულად და ფორმით  უნდა დადიოდნენ სკოლაში. შემცირდება მატერიალური უთანასწორობის პრობლემა.  გაუღრმავდებათ  ერთმანეთის მიმართ ურთიერთპატივისცემის უნარ-ჩვევები.
სამიზნე ჯგუფი: სკოლის დიორექტრი, მასწავლებლები, მშობლები, დიზაინერი,
V, VII, VIII , IX კლასის მოსწავლეები.
ვადები/ხანგრძლივობა: 1  თვე.
Mმოსალოდნელი  შედეგები და პროცედურები: დირექტორთან და მასწავლებლებთან შეხვედრა , მშობლების მოწვევა თემის გაცნობა და
მსჯელობა პრობლემის ირგვლივ. ბავშვების გამოკითხვა.
სასწავლო მასალა და რესურსები: დივიდი, დისკი, ტელევიზორი, სურათები, ქსოვილი. Fფურცლები  და კალამი.
Pპროექტის მსვლელობა: აქტივობა 1. თემის გაცნობა მოსწავლეებისათვის. თითოეული კლასიდან ლიდერის არჩევა და  დავალების მიცემა. (გამოკითხვა მოსწავლეებში ვინ არის წინააღმდეგი და ვინ არა. აღნიშვნა  ფურცელზე.)
Aაქტივობა 2. შეხვედრა მასწავლებლებთან და მსჯელობა პრობლემის შესახებ.
Aაქტივობა 3. მშობლებისა და დიზაინერის მოწვევა სკოლაში , მასწავლებლებთან  ერთად დისკუსიის გამართვა, ყურადღების გამახვილება  ბავშვების  გადაწყვეტილებაზე,  პრობლემის გადაჭრა. ვაჩვენებ წინასწარ მომზადებულ მასალას, რომელზეც იქნება აღბეჭდილი სხვადასხვა ქსოვილი და ამ ქსოვილისაგან შეკერილი სასკოლო ფორმები. მშობლები  გააკეთებენ  არჩევანს  ფორმის შესახებ და შესაბამისად მოხდება დიზაინერისაგან ფასების გაცნობა.
Aაქტივობა 4. დანიშნულ დროზე მოვიყვან დიზაინერს,  შესაბამისად მშობლები მოიყვანენ ბავშვებს სკოლაში , დიზაინერი შერჩეული მოდელის მიხედვით , ინდივიდუალურად აუღებს ზომებს ბავშვებს. რომელიც მზად იქნება  დანიშნულ დროზე.

Georgian

Комментариев нет:

Отправить комментарий