კრიტერიუმი/შკალა | 1–3 | 4–5 | 6–7 | 8–9–10 |
პრეზენტაცია | არ არის მოწესრიგებული.არ შეესაბამება შინაარსს. | მოწესრიგებულია ნაწილობრივ.შეესაბამება შინაარსს. | მოწესრიგებულია ნაწილობრივ. ზოგადად შეესაბამება შინაარსს. | მოწესრიგებულია.შინაარსი ზუსტად შეესაბამება ყველა კომპონენტს. |
გააზრებისა და მსჯელობის უნარი. | ვერ ითვალისწინებს ინსტრუქციას,ვერ მსჯელობს. | ითვალისწინებს ინსტრუქციათაგან მხოლოდ ზოგიერთს. | ითვალისწინებს ინსტრუქციებს,თუმცა არღვევს თანმიმდევრობას | მსჯელობს თანმიმდევრულად და გააზრებულად. ყველა მიზანს ითვალისწინებს. |
გუნდური მუშაობის გამომუშავება | არ არის ჩართული გუნდურ მუშაობაში | ნაწილობრივ ერთვება მუშაობაში. | მუშაობს გუნდურად აქვს ხარვეზები | მუშაობს გუნდურად და არის ჩართული. აქტიურია. |
მთლიანი შთაბეჭდილება | არ არის მიზანი მიღწეული.მოთხონების უმრავლესობა არ არის გათვალიწინებული. | ნაწილობრივ არის მიღწეული დასახული მიზანი. | მიღწეულია გარკვეული მიზანი, მოთხოვნა ზოგადად გათვალისწინებულია. | ყველა მიზანი მიღწეულია. |
вторник, 18 октября 2011 г.
შეფასების რუბრიკა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий