გაკვეთილის თემა | შეიძლება თუ თუ არა ნაწარმოების შინაარსის ამოცნობა მის სათაურზე დაყრდნობით? |
სწავლების საფეხური | მე-9 კლასი.მე-2 საფეხური |
მოსწავლის პროფილი | კლასში 6 მოსწავლეა.ინკლუზიური მოსწავლე არ არის კლასში |
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა | ვასწავლოთ ბავშვებს თავისი ვალდებულების სწორად შესრულება და თავვისუფლების ფასი ვასწავლოთ მოსწავლეებს საკუთარი თავის პოვნა და ამ ცხოვრებაში დამკვიდრება ვასწავლოთ მოსწავლეებს საკუთარი რეაქციისა და საქმის სწრაფად წარმოჩინება |
გაკვეთილების მიზნები და შედეგები | ტექსტის წვდომა- გააზრების უნარის შემოწმება ტექსტის ინერარეტაციის უნარის განვითარება გუნდური მუშაობის უნარ- ჩვევების გამომუშავება .პრობლემურ საკითხებზე ზეპირი მოხსენების მომზადებისას ითვალისწინებს კონკრეტული აუდიტორიის სოციალურ კულტულურ ინტერესებს,ცოდნას და ა.შ. .სხვადასხვა საშუალებით (მოკლე განმარტებების ჩართვა, გამეორება, ხმის აწევ დაწევა და სხვა) გამოკვეთს მნიშვნელოვან ადგილებს ზეპირი მოხსენებიდან .გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებებს წაკკითხულ ტექსტში წარმოდგენილ სხვადასვა თვალსაზრისზე. .უკავშირებს წაკითხულ ტექსტში გადმოცემულ ან ნაგულისხმევ თვალსაზრისებს ცხოვრებისეულ გამოცდილებასა და სხვა ლიტელატულურ ნაწარმოებებს.(ფილმებს). .საუბრობს ტექსტში გამოთქმული ჰიპოთეზის შესახებ და სწორად იყენებს ვარაუდის გამომხატველ სინტაქტურ კონსტრუქციებს,სიტყვა-კავშირებსგანკერძოებულ სიტყვებს და გამონათქვამებს („რადგან...“,“თუ მაშინ „ , „არის გათვალისწინებით...“,“აქედან გამომდინარე“...) |
წინასწარი ცოდნა | ტექსტის კითხვა,გააზრებისა და მსჯელობის უნარი. მათმა იციან რა არის ალუზია |
სეფასების საგანი და პროცედურები | დაკვირვების და ანალიზის ობიექტია ზეპირი პრეზენტაცია და მსჯელობის უნარით/ განმავითარებელი შეფასება. |
საწავლომ მასალა და ტექნიკური რესურსები | მე-9 კლასის სახელმღვანელოდან „ბიბლიური ალუზია პოემაში“გვ.145 (დამატებითი ამოცანა) |
გაკვეთილის მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი | აქტივობა 1.1წთ. ორგანიზაციული საკითხის მოგვარება . ატივობა.2.2.წთ. მოსწავლეებს განმეორების მიზნით ვკითხავ, რა არის ალუძზია? აქტივობა.3.22.წთ. კიხვების მეშვეობით შევამმოწმებ რამდენად შეასრულეს დავალება მოსწავლეებმა(რადგან სახელმძღვანელოში,სრულიად გამიზნულად , მთესველის იგავი ძველ ქართულადაა მოცემული, სასურველია მასწავლებელმა გაარკვიოს, გაიგეს თუ არა მოსწავლეებმა იგავის შინაარსი.ამისათვის ვსვამ კითხვებს:რას ყვება იესო? როგორ ხსნის იგავის არსს?ყურადების მიღმა არ უნდა დარჩეს შეხვედრა ოთარ ჭილაძესთან კერძოდ აბზაცი“ბედნიერი ტანჯულიდან“ შესაძლოა აქაც დავაფიქროთ მოსწავლეები იმაზე, თუ როგორ „დაუბრუნა“ კონკრეტულად ამ პოემით მწერალმა საკუთარ ხალხს განცდილი თუ გაგონილი? აქტივობა.4.10.წთ. მოსწავლეებმა პასუხი უნდა გასცენ მოცემულ კითხვებს(13 კითხვა)რაც დაანახებს მასწავლებელს რამდენად ღრმად გაიაზრეს მოსწავლეებმა პოემის ტექსტი. აქტივობა/5/10/წთ ამ სამუშაოს შემდეგ შევახსენებ მოსწავლეებს რა არის გუნდური კითხვა კლასს დავოფ გუნდებად და თითოეულ გუნდში გამოვოფ ლიდერს, რომელმაც უნდა მოამზადოს გუნდი პოემის კითხვისათვის. |
вторник, 18 октября 2011 г.
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий